19. Зробити, в зошиті, хронологічну таблицю життєвого та творчого шляху Барбари Космовської (сторінки 270- 271 за підручником).
Прочитати романи Б.Космовської «Буба», «Буба: мертвий сезон».
20. Творче завдання: написати різдвяні листівки для улюблених персонажів роману.
Прочитати повість Марини Аромштам «Коли відпочивають янголи».
Допомога учням:
Космовська Б. Буба / переклад Б. Антоняк.- Львів, 2011.
Космовська Б. Буба: мертвий сезон / переклад Б. Антоняк.- Львів, 2011.
Космовська Б. Порзолочена рибка / переклад Б. Антоняк.- Львів, 2012.
17. Прочитати за підручником сторінки 266-269.
Зробити записи у зошитах:
а) ознаки притчі у творі Річарда Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон»;
б) алегоричні образи;
в) художній конфлікт.
18. Написатитвір-роздум (10-12 речень) на одну з тем:
1) «Якщо я стану Джонатаном, чому я навчу інших?»;
2) «Як досягти висоти польоту в житті?»;
3) «Духовна траєкторія життя людини».
Допомога учням:
Бах Р. Джонатан Лівінгстон /переклад Д. Радієнко.-Харків, 2005.
Жуковський А. Творчість і філософія Річарда Баха
http://www.topos.ru/article/ontologicheskie-progulki/tvorchestvo-i-filosofiya-richarda-bacha-1
15.Прочитати за підручником сторінки 265-266.
Зробити хронологічну таблицю життєвого та творчого шляху англійського письменника Річарда Баха.
16. Прочитати повість-притчу Річарда Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон».
Допомога учням:
https://www.ukrlib.com.ua Чайка Джонатан Лівінгстон - Річард Бах, читати повністю текст твору.
Loveread. ec Книга Чайка Джонатан Лівінгстон- читать онлайн.
https://ru.m.wikipedia.org Чайка по имени Джонатан Ливингстон.
https://ru.m.wikipedia.org Річард Бах.
13. Прочитати за підручником сторінки 257-264.
Зробити записи у зошитах:
А) Сюжет та композиція твору Антуана де Сент-Екзюпері «Маленький принц».
Б) Філософський зміст твору.
14. Намалюйте карту подорожей маленького принца.
Придумайте сюжет розділу про зустріч маленького принца з героями нашого часу, можливо, з вами… Про що б ви поговорили з ним?
11. Ознайомитися та виписати в зошити біографічні відомості про Антуана де Сент-Екзюпері (за підручником сторінки 255-256).
Виписати в зошити та вивчити значення поняття притча (сторінка 257).
12. Прочитати казку-притчу Антуана де Сент-Екзюпері «Маленький принц» (сторінки за підручником 258-264).
Відповісти письмово у зошитах на запитання:
1. Яка історія створення твору? (ст. 257)
2. Яким ви уявляєте маленького принца?
3. Які дорослі з‘явилися на його шляху? Чому вони видалися
«дивними» героєві?
4. Прокоментуйте висловлювання лиса: «Якщо хочеш мати друзів- приручи мене».
Допомога учням:
https://deti-online.com skazki.
https://knijky.ru malenkiy-princ.
https://librebook.meЧитати безкоштовно електрону книгу «Маленький принц».
9. Прочитати оповідання Буніна І. «Красуня».
Відповісти письмово у зошитах на запитання:
1) Як ви вважаєте, чому Бунін І. назвав оповідання саме «Красуня»?
2) Чому герої не мають імен?
3) Яке враження справило оповідання на вас? Чому?
Джерела, які вам допоможуть:
https://www.ukrlib.com.ua Красуня- Іван Бунін, читати повністю текст українською мовою.
https://ilibrary.ru И.А.Бунин. Красавица. Текст произведения.
https://kerchtt.ru Бунін «Красуня». Аналіз оповідання.
10. Ознайомитися та виписати у зошити біографічні відомості про Луїса де Гонгора-і-Арготе (сторінки 216-218 за підручником). Проаналізувати вірш «Галерник» (письмово): тема, ідея, образ ліричного героя, засоби художньої виразності).
Завдання з 13.03 по 11.041. Прочитати за підручником сторінки 210-215. Виписати в зошити значення поняття бароко та його основні ознаки як художнього напряму.
2. Ознайомитися та виписати біографічні відомості про Джона Донна (сторінки 219-221 за підручником). Проаналізувати сонет Джона Донна № 19 «Щоб мучить мене»(письмово):тема, ідея, образ ліричного героя, засоби художньої виразності (сторінки 220-221).
3. Прочитати за підручником сторінки 221-227. Виписати в зошити значення поняття класицизм та його характерні ознаки. Заповнити таблицю в зошитах: бароко й класицизм як художні напрями (сторінка 227 за підручником).
Аспекти зіставлення |
Класицизм |
Бароко |
Людина |
|
|
Світ |
|
|
Ідеали |
|
|
Поетика |
|
|
4. Виписати відомості про життя та творчість Мольєра (сторінки 228-231 за підручником). Прочитати комедію Мольєра «Міщанин-шляхтич).
5. Прочитати за підручником сторінки 231-234. Виписати у зошити історію створення, тематику та проблематику комедії «Міщанин-шляхтич».
6. Виписати у зошити цитати із комедії «Міщанин-шляхтич», які характеризують образ пана Журдена та пані Журден (сторінки 234-253 за підручником).
7. Відповісти письмово на запитання:
А) У чому полягає моральна проблематика комедії «Міщанин-шляхтич»?
Б) Які засоби комічного використовує Мольєр у творі? Наведіть приклади з тексту.
8. Скласти рецензію до твору Мольєра «Міщанин-шляхтич».
Література, яка допоможе вам у цьому:
www.gak.com.ua Як писати рецензію. Художні твори. Гоголівська академія.
https://zno.if.ua Як писати рецензію: настанови-українська мова та література.
https://vsiknygy.net.ua 9 найкращих рецензій цієї зими.
https://pidruchniki.com Рецензія, відгук-українська мова за професійним спрямуванням.
Завдання з 13.03 по 28.03
1. Прочитати драму Г.Ібсена «Ляльковий дім»
2. Зробити письмово аналіз твору за схемою:
1. Жанр.
2. Тема твору.
3. Ідея.
4. Композиція.
5. Головні герої (коротка характеристика).
6. Відкритість фіналу.
7. Символіка твору.
8. Чому дім Хельмерів можна назвати «ляльковим»?
Допомога учням:
Підручник – сторінка 218-233.
Інтернет-ресурси:
https://www.youtube.com/watch?v=202zQJSzXP8– життя і творчість Ібсена ;
https://www.youtube.com/watch?v=o-ayqxjka48– аудіокнига 1 дія;
https://www.youtube.com/watch?v=JS4CbUsZtGs– 2 дія;
https://www.youtube.com/watch?v=JAAX5NQ1w2I– 3 дія.
Виконані роботи відправляти на електронну пошту: elenareutseva@gmail.com
Адреса: м. Херсон, вулиця Полтавська, 89
Мобільний телефон: 380968992531
e-mail:https://liceyxop@ukr.net
https://t.me/licey_naukovyy2023
Питання: Оцініть новий сайт