Зарубіжна література

8 клас
Завдання з 25.05 по 29.05

19. Зробити, в зошиті, хронологічну таблицю життєвого та творчого шляху Барбари Космовської (сторінки 270- 271 за підручником).

Прочитати романи Б.Космовської «Буба», «Буба: мертвий сезон».

20. Творче завдання: написати різдвяні листівки для улюблених персонажів роману.

Прочитати повість Марини Аромштам «Коли відпочивають янголи».

 

Допомога учням:

Космовська Б. Буба / переклад Б. Антоняк.- Львів, 2011.

Космовська Б. Буба: мертвий сезон / переклад Б. Антоняк.- Львів, 2011.

Космовська Б. Порзолочена рибка / переклад Б. Антоняк.- Львів, 2012.

Завдання з 18.05 по 21.05

17. Прочитати за підручником сторінки 266-269.

Зробити записи у зошитах:

а) ознаки притчі у творі Річарда Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон»;

б) алегоричні образи;

в) художній конфлікт.

18. Написатитвір-роздум (10-12 речень) на одну з тем:

1) «Якщо я стану Джонатаном, чому я навчу інших?»;

2) «Як досягти висоти польоту в житті?»;

3) «Духовна траєкторія життя людини».

Допомога учням:

Бах Р. Джонатан Лівінгстон /переклад Д. Радієнко.-Харків, 2005.

Жуковський А. Творчість і філософія Річарда Баха

http://www.topos.ru/article/ontologicheskie-progulki/tvorchestvo-i-filosofiya-richarda-bacha-1

Завдання з 04.05 по 08.05

15.Прочитати за підручником сторінки 265-266.

Зробити хронологічну таблицю життєвого та творчого шляху англійського письменника Річарда Баха.

16. Прочитати повість-притчу Річарда Баха «Чайка Джонатан Лівінгстон».

Допомога учням:

https://www.ukrlib.com.ua Чайка Джонатан Лівінгстон - Річард Бах, читати повністю текст твору.

Loveread. ec Книга Чайка Джонатан Лівінгстон- читать онлайн.

https://ru.m.wikipedia.org Чайка по имени Джонатан Ливингстон.

https://ru.m.wikipedia.org Річард Бах.

Завдання з 27.04 по 30.04

13. Прочитати за підручником сторінки 257-264.

Зробити записи у зошитах:

А) Сюжет та композиція твору Антуана де Сент-Екзюпері «Маленький принц».

Б) Філософський зміст твору. 

14. Намалюйте карту подорожей маленького принца.

Придумайте сюжет розділу про зустріч маленького принца з героями нашого часу, можливо, з вами… Про що б ви поговорили з ним?

Завдання з 21.04 по 23.04

11. Ознайомитися та виписати в зошити біографічні відомості про Антуана де Сент-Екзюпері (за підручником сторінки 255-256).

Виписати в зошити та вивчити значення поняття притча (сторінка 257).

12. Прочитати казку-притчу Антуана де Сент-Екзюпері «Маленький принц» (сторінки за підручником 258-264).

Відповісти письмово у зошитах на запитання:

1. Яка історія створення твору? (ст. 257)

2. Яким ви уявляєте маленького принца?

3. Які дорослі з‘явилися на його шляху? Чому вони видалися

«дивними» героєві?

4. Прокоментуйте висловлювання лиса: «Якщо хочеш мати друзів- приручи мене».

Допомога учням: 

https://deti-online.com skazki.

https://knijky.ru malenkiy-princ.

https://librebook.meЧитати безкоштовно електрону книгу «Маленький принц». 

Завдання з 13.04 по 16.04

9. Прочитати оповідання Буніна І. «Красуня».

Відповісти письмово у зошитах на запитання:

1) Як ви вважаєте, чому Бунін І. назвав оповідання саме «Красуня»?

2) Чому герої не мають імен?

3) Яке враження справило оповідання на вас? Чому?

Джерела, які вам допоможуть:

https://www.ukrlib.com.ua Красуня- Іван Бунін, читати повністю текст українською мовою.

https://ilibrary.ru И.А.Бунин. Красавица. Текст произведения.

https://kerchtt.ru Бунін «Красуня». Аналіз оповідання.

10. Ознайомитися та виписати у зошити біографічні відомості про Луїса де Гонгора-і-Арготе (сторінки 216-218 за підручником). Проаналізувати вірш «Галерник» (письмово): тема, ідея, образ ліричного героя, засоби художньої виразності).

Завдання з 13.03 по 11.04

1. Прочитати за підручником сторінки 210-215. Виписати в зошити значення поняття бароко та його основні ознаки як художнього напряму.

2. Ознайомитися та виписати біографічні відомості про Джона Донна (сторінки 219-221 за підручником). Проаналізувати сонет Джона Донна № 19 «Щоб мучить мене»(письмово):тема, ідея, образ ліричного героя, засоби художньої виразності (сторінки 220-221).

3. Прочитати за підручником сторінки 221-227. Виписати в зошити значення поняття класицизм та його характерні ознаки. Заповнити таблицю в зошитах: бароко й класицизм як художні напрями (сторінка 227 за підручником).

Аспекти зіставлення

Класицизм

Бароко

Людина

 

 

Світ

 

 

Ідеали

 

 

Поетика

 

 

4. Виписати відомості про життя та творчість Мольєра (сторінки 228-231 за підручником). Прочитати комедію Мольєра «Міщанин-шляхтич).

5. Прочитати за підручником сторінки 231-234. Виписати у зошити історію створення, тематику та проблематику комедії «Міщанин-шляхтич».

6. Виписати у зошити цитати із комедії «Міщанин-шляхтич», які характеризують образ пана Журдена та пані Журден (сторінки 234-253 за підручником).

7. Відповісти письмово на запитання:

А) У чому полягає моральна проблематика комедії «Міщанин-шляхтич»?

Б) Які засоби комічного використовує Мольєр у творі? Наведіть приклади з тексту.

8. Скласти рецензію до твору Мольєра «Міщанин-шляхтич».

Література, яка допоможе вам у цьому:

www.gak.com.ua Як писати рецензію. Художні твори. Гоголівська академія.

https://zno.if.ua Як писати рецензію: настанови-українська мова та література.

https://vsiknygy.net.ua 9 найкращих рецензій цієї зими.

https://pidruchniki.com Рецензія, відгук-українська мова за професійним спрямуванням. 


9 клас
Завдання з 18.05 по 29.05
Завдання з 04.08 по 08.05
Завдання з 27.04 по 30.04
Завдання з 22.04 по 24.04
Завдання з 06.04 по 17.04

Завдання

Завдання з 13.03 по 28.03

 

1. Прочитати драму Г.Ібсена «Ляльковий дім»

2. Зробити письмово аналіз твору за схемою:

1. Жанр.

2. Тема твору.

3. Ідея.

4. Композиція.

5. Головні герої (коротка характеристика).

6. Відкритість фіналу.

7. Символіка твору.

8. Чому дім Хельмерів можна назвати «ляльковим»?

Допомога учням:

Підручник – сторінка 218-233.

Інтернет-ресурси:

https://www.youtube.com/watch?v=202zQJSzXP8– життя і творчість Ібсена ;

https://www.youtube.com/watch?v=o-ayqxjka48– аудіокнига 1 дія;

https://www.youtube.com/watch?v=JS4CbUsZtGs– 2 дія;

https://www.youtube.com/watch?v=JAAX5NQ1w2I– 3 дія. 

Виконані роботи відправляти на електронну пошту: elenareutseva@gmail.com

скачать софт
Контакти

Адреса: м. Херсон, вулиця Полтавська, 89
Телефон/Факс: +380 552 292 071
Мобільний телефон: 380968992531
e-mail:https://liceyxop@ukr.net
https://t.me/licey_naukovyy2023

Опитування

Питання: Оцініть новий сайт

Архів
Квітень 2024 (12)
Березень 2024 (22)
Лютий 2024 (20)
Січень 2024 (10)
Грудень 2023 (17)
Листопад 2023 (18)