1)Прочитати § 24
2)Опрацювати презентації (уроки 28-29), виписавши найголовніші дати, терміни, поняття
Завдання з 06.04 по 17.04
1) §23 прочитати
2) Ознайомитися із презентацією (урок 25) за посиланням ...>>> (найважливіші дати і поняття записати в зошит)
3) виконати тестову роботу (повторення &21-22) на сайті http://join.naurok.ua/ код доступу 181506 ( до 12.04 включно, проходити лише ОДИН раз)
Завдання з 13.03 по 28.03
1) опрацювати §21-22;
2) с. 200 - завдання 5 - скласти таблицю;
3) с.209-210, виконати тестові завдання в зошиті;
4) опрацювати презентацію за посиланням ...>>>
1) §19 прочитати (найважливіші дати і поняття записати в зошит)
2) Виконати тестову роботу на сайті http://join.naurok.ua/ код доступу 705697 (до 12.04 включно, проходити лише ОДИН раз)
Завдання з 13.03 по 28.03
1) §17-18, опрацювати;
2) с.171 - завдання 7, скласти таблицю в зошиті;
3) опрацювати презентації і завдання за посиланням ...>>>
1. Повторити розділ ІІІ за підручником. https://pidruchnyk.com.ua/986-vsesvitnya-istoriya-9-klas-sorochinska.html
2. На ст. 202 виконайте завдання 1-6 (усно), завдання 7 – письмово у зошитах.
3. Опрацюйте практичне заняття на ст. 227.
4. Перегляньте презентацію https://bitly.su/7nan
5. Виконайте письмово завдання 15 на ст. 234.
1. Опрацювати параграф 20-23 підручника https://pidruchnyk.com.ua/418-vsesvtnya-storya-schupak-morozova-10-klas.html
2. Переглянути відео:
1) https://www.youtube.com/watch?v=fQrO3DhgKsg
2) https://www.youtube.com/watch?v=XC_JvaQc74w
3) https://www.youtube.com/watch?v=Uau7SnpIbHI
3. Письмово скласти таблицю «Схожість та відмінність реформ в Ірані та Туреччині»
11-ІТ, 11-ФМ, 11-ХБ
Завдання з 25.05 по 29.05
15. Прочитати за підручником параграф номер 32 ПОСТІНДУСТРІАЛЬНЕ СУСПІЛЬСТВО. НАУКОВО- ТЕХНІЧНА РЕВОЛЮЦІЯ (сторінки 226-234).
Виконати практичну роботу номер 2 ( сторінка 253 за підручником).
16. Прочитати за підручником параграф номер 33 РОЗВИТОК ЛІТЕРАТУРИ ТА МИСТЕЦТВА: ДОМІНУЮЧІ ТЕНДЕНЦІЇ. СПОРТ у другій половині двадцятого – на початку двадцять першого ст.
Виконати практичну роботу номер 3 ( сторінка 253 за підручником).
Завдання з 18.05 по 22.05
13. Прочитати за підручником параграф номер 29 ПЕРІОД «РОЗРЯДКИ» В МІЖНАРОДНІЙ ПОЛІТИЦІ (СТОРІНКИ 207-214).
Відповісти письмово у зошиті на запитання:
·Які ви бачите переваги та недоліки багатополюсної моделі міжнародних відносин?
Виконати практичне завдання номер 3 ( сторінка 224 за підручником).
14. Прочитати за підручником параграф номер 30 ПРОБЛЕМА МІЖНАРОДНОГО ТЕРОРИЗМУ. АГРЕСІЯ РОСІЙСЬКОЇ ФЕДЕРАЦІЇ ПРОТИ УКРАЇНИ (СТОРІНКИ 215- 222).
Відповісти письмово у зошиті на запитання:
·Спробуйте запропонувати найефективніші методи боротьби з міжнародним тероризмом. Які антитерористичні дії держав ви вважаєте помилковими?
Виконати практичне завдання номер 4 ( сторінка 224 за підручником).
Завдання з 04.05 по 15.05
9. Прочитати за підручником параграф номер 24 ІСЛАМСЬКА РЕВОЛЮЦІЯ В ІРАНІ. «АРАБСЬКА ВЕСНА». ТЕРОРИСТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ.
Відповісти письмово у зошитах на запитання:
А) Як ви вважаєте, у чому полягає сенс проголошення іранським духовенством гасла: «Не Захід, не Схід, а іслам».
Б) Визначте причини й особливості «Арабської весни».
10. Прочитати за підручником параграф номер 25 ЛАТИНСЬКА АМЕРИКА У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ДВАДЦЯТОГО – НА ПОЧАТКУ ДВАДЦЯТЬ ПЕРШОГО СТ.
Відповісти письмово у зошитах на запитання:
А) Чим було викликане посилення економічного впливу США в регіоні у 1945-1960 рр.?
Б) Назвіть керівника Кубинської революції та схарактеризуйте її перебіг.
11. Прочитати за підручником параграф номер 26 АФРИКАУ ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ДВАДЦЯТОГО – НА ПОЧАТКУ ДВАДЦЯТЬ ПЕРШОГО СТОЛІТТЯ.
Виконати практичну роботу номер 2 ( сторінка 195 за підручником).
12. Прочитати за підручником параграф номер 28 ДИНАМІКА «ХОЛОДНОЇ ВІЙНИ».
Виконати практичну роботу номер 2 ( сторінка 224 за підручником).
Завдання з 27.04 по 30.04
7. Прочитати за підручником параграф номер 22 Індія і Пакистан у другій половині двадцятого - на початку двадцять першого століття
(ст.158-165).
Відповісти письмово у зошитах на запитання:
А) Визначте основні напрями політики уряду Дж. Неру.
Б) Схарактеризуйте соціально-політичний розвиток Індії на зламі двадцятого - двадцять першого століть.
8. Прочитати за підручником параграф номер 23 Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема та шляхи її врегулювання (ст.166- 174).
Відповісти письмово у зошитах на запитання:
А) Визначте причини арабо-ізраїльського конфлікту.
Б) Визначте причини, що сприяють появі та розвиткові терористичних організаційна Близькому Сході.
Завдання з 21.04 по 24.04
5. Прочитати за підручником параграф номер 20 Японія у другій половині двадцятого - на початку двадцять першого століття (ст.142-148).
Відповісти письмово у зошитах на запитання:
А) Визначте основні передумови японського «економічного дива».
Б) Схарактеризуйте реформи в Японії в середині 1950-х -1960-ті роки.
6. Прочитати за підручником параграф номер 21 Китай у другій половині двадцятого – на початку двадцять першого століття(ст.149-157).
Відповісти письмово у зошитах на запитання:
А) Визначте завдання курсу «трьох червоних прапорів» у Китаї.
Б) Які зміни відбулися в Китаї за керівництва країною Дена Сяопіна?
Роботи здати до 17.04
Фото виконаних домашніх завдань надсилати на електронну пошту urayarovchik@gmail.com
1. Прочитати за підручником параграф 16 СРСР: ВІД ДОБИ БРЕЖНЄВА ДО ПЕРЕБУДОВИ (ст.112-120).
* Відповісти письмово у зошитах на запитання:
А) Які основні причини розпаду СРСР? Як ви думаєте, чи можна було цьому запобігти?
Б) У чому виявлялася непослідовність політики та реформ М. Горбачова?
* Виконати письмово у зошитах практичну роботу №2 (ст.139).
2. Прочитати за підручником параграф 17 «ОКСАМИТОВІ РЕВОЛЮЦІЇ» В КРАЇНАХ СХІДНОЇ ЄВРОПИ. РОЗПАД РАДЯНСЬКОГО СОЮЗУ (ст.121-129).
* Відповісти письмово у зошитах на запитання:
А) Визначте характер і загальні риси революції наприкінці 1980-х –початку 1990-х років у країнах Східної Європи.
Б) Як ви вважаєте, чи можна було зберегти югославську федерацію?Чим повчальний досвід новітньої історії Югославії для інших країн і народів?
* Виконати письмово у зошитах практичну роботу №3 (ст.139).
3. Прочитати за підручником параграф 18 РОСІЯ наприкінці двадцятого – на початку двадцять першого ст. ПОЛІТИЧНА, ЕКОНОМІЧНА Й ІДЕОЛОГІЧНА ЕКСПАНСІЯ РОСІЇ В РЕГІОНІ (ст.130-138).
* Відповісти письмово у зошитах на запитання:
А) Чи закономірним є зростання російського експансіонізму, чи ця політика є тимчасовою і залежить від конкретних керівників Росії?
Б) Які уроки може винести Україна з досвіду Придністровського конфлікту і російсько-грузинської війни 2008 р.?
* Виконати письмово у зошитах практичну роботу №4 (ст.140).
4. Використовуючи ідею Адама Міхніка, напишіть есей про історичну пам ять поляків та українців. Адам Міхнік, у минулому дисидент, писав: »Ми- і українці, і поляки- маємо спільну рису: синдром невинної жертви. Ми маємо історичне переконання в тому, що ми для всіх були добрими, а нас кривдили. Це не є правдою ні щодо поляків,ні щодо українців».
* Виконати письмово у зошитах практичну роботу №5 (ст.140).
Адреса: м. Херсон, вулиця Полтавська, 89
Мобільний телефон: 380968992531
e-mail:https://liceyxop@ukr.net
https://t.me/licey_naukovyy2023
Питання: Оцініть новий сайт