Всесвітня історія

8-МТ, 8-ПР, 8-СМ
Завдання з 21.04 по 24.04

1)Прочитати § 24

2)Опрацювати презентації (уроки 28-29), виписавши найголовніші дати, терміни, поняття

Завдання з 06.04 по 17.04

1) §23 прочитати

2) Ознайомитися із презентацією (урок 25) за посиланням ...>>> (найважливіші дати і поняття записати в зошит)

3) виконати тестову роботу (повторення &21-22) на сайті http://join.naurok.ua/ код доступу 181506 ( до 12.04 включно, проходити лише ОДИН раз)

Завдання з 13.03 по 28.03

1) опрацювати §21-22;

2) с. 200 - завдання 5 - скласти таблицю;

3) с.209-210, виконати тестові завдання в зошиті;

4) опрацювати презентацію за посиланням ...>>> 


9-ЕТ, 9-ХБ
Завдання з 21.04 по 24.04

1)Прочитати § 20

Опрацюватипрезентацію  (урок 23)
Завдання з 06.04 по 17.04

1) §19 прочитати (найважливіші дати і поняття записати в зошит)

2) Виконати тестову роботу на сайті http://join.naurok.ua/ код доступу 705697 (до 12.04 включно, проходити лише ОДИН раз)

Завдання з 13.03 по 28.03 

1) §17-18, опрацювати;

2) с.171 - завдання 7, скласти таблицю в зошиті;

3) опрацювати презентації і завдання за посиланням ...>>> 


9-ФМ, 9-ІМ

1. Повторити розділ ІІІ за підручником. https://pidruchnyk.com.ua/986-vsesvitnya-istoriya-9-klas-sorochinska.html

2. На ст. 202 виконайте завдання 1-6 (усно), завдання 7 – письмово у зошитах.

3. Опрацюйте практичне заняття на ст. 227.

4. Перегляньте презентацію https://bitly.su/7nan

5. Виконайте письмово завдання 15 на ст. 234.


10-ФМ, 10-ІМ, 10-ХБ, 10–ЕТ

1. Опрацювати параграф 20-23 підручника https://pidruchnyk.com.ua/418-vsesvtnya-storya-schupak-morozova-10-klas.html

2. Переглянути відео:

  1) https://www.youtube.com/watch?v=fQrO3DhgKsg

  2) https://www.youtube.com/watch?v=XC_JvaQc74w

  3) https://www.youtube.com/watch?v=Uau7SnpIbHI

3. Письмово скласти таблицю «Схожість та відмінність реформ в Ірані та Туреччині»


11-ІТ, 11-ФМ, 11-ХБ

Завдання з 25.05 по 29.05 

15. Прочитати за підручником параграф номер 32 ПОСТІНДУСТРІАЛЬНЕ СУСПІЛЬСТВО. НАУКОВО- ТЕХНІЧНА РЕВОЛЮЦІЯ (сторінки 226-234).

Виконати практичну роботу номер 2 ( сторінка 253 за підручником).

16. Прочитати за підручником параграф номер 33 РОЗВИТОК ЛІТЕРАТУРИ ТА МИСТЕЦТВА: ДОМІНУЮЧІ ТЕНДЕНЦІЇ. СПОРТ у другій половині двадцятого – на початку двадцять першого ст.

Виконати практичну роботу номер 3 ( сторінка 253 за підручником). 

Завдання з 18.05 по 22.05 

13. Прочитати за підручником параграф номер 29 ПЕРІОД «РОЗРЯДКИ» В МІЖНАРОДНІЙ ПОЛІТИЦІ (СТОРІНКИ 207-214).

Відповісти письмово у зошиті на запитання:

·Які ви бачите переваги та недоліки багатополюсної моделі міжнародних відносин?

Виконати практичне завдання номер 3 ( сторінка 224 за підручником).

14. Прочитати за підручником параграф номер 30 ПРОБЛЕМА МІЖНАРОДНОГО ТЕРОРИЗМУ. АГРЕСІЯ РОСІЙСЬКОЇ ФЕДЕРАЦІЇ ПРОТИ УКРАЇНИ (СТОРІНКИ 215- 222).

Відповісти письмово у зошиті на запитання:

·Спробуйте запропонувати найефективніші методи боротьби з міжнародним тероризмом. Які антитерористичні дії держав ви вважаєте помилковими?

Виконати практичне завдання номер 4 ( сторінка 224 за підручником). 

Завдання з 04.05 по 15.05 

9. Прочитати за підручником параграф номер 24 ІСЛАМСЬКА РЕВОЛЮЦІЯ В ІРАНІ. «АРАБСЬКА ВЕСНА». ТЕРОРИСТИЧНА ДІЯЛЬНІСТЬ.

Відповісти письмово у зошитах на запитання:

А) Як ви вважаєте, у чому полягає сенс проголошення іранським духовенством гасла: «Не Захід, не Схід, а іслам».

Б) Визначте причини й особливості «Арабської весни».

10. Прочитати за підручником параграф номер 25 ЛАТИНСЬКА АМЕРИКА У ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ДВАДЦЯТОГО – НА ПОЧАТКУ ДВАДЦЯТЬ ПЕРШОГО СТ.

Відповісти письмово у зошитах на запитання:

А) Чим було викликане посилення економічного впливу США в регіоні у 1945-1960 рр.?

Б) Назвіть керівника Кубинської революції та схарактеризуйте її перебіг.

11. Прочитати за підручником параграф номер 26 АФРИКАУ ДРУГІЙ ПОЛОВИНІ ДВАДЦЯТОГО – НА ПОЧАТКУ ДВАДЦЯТЬ ПЕРШОГО СТОЛІТТЯ.

Виконати практичну роботу номер 2 ( сторінка 195 за підручником).

12. Прочитати за підручником параграф номер 28 ДИНАМІКА «ХОЛОДНОЇ ВІЙНИ».

Виконати практичну роботу номер 2 ( сторінка 224 за підручником). 

Завдання з 27.04 по 30.04 

7. Прочитати за підручником параграф номер 22 Індія і Пакистан у другій половині двадцятого - на початку двадцять першого століття

(ст.158-165).

Відповісти письмово у зошитах на запитання:

А) Визначте основні напрями політики уряду Дж. Неру.

Б) Схарактеризуйте соціально-політичний розвиток Індії на зламі двадцятого - двадцять першого століть.

8. Прочитати за підручником параграф номер 23 Утворення Ізраїлю. Близькосхідна проблема та шляхи її врегулювання (ст.166- 174).

Відповісти письмово у зошитах на запитання:

А) Визначте причини арабо-ізраїльського конфлікту.

Б) Визначте причини, що сприяють появі та розвиткові терористичних організаційна Близькому Сході. 

Завдання з 21.04 по 24.04 

5. Прочитати за підручником параграф номер 20 Японія у другій половині двадцятого - на початку двадцять першого століття (ст.142-148).

Відповісти письмово у зошитах на запитання:

А) Визначте основні передумови японського «економічного дива».

Б) Схарактеризуйте реформи в Японії в середині 1950-х -1960-ті роки.

6. Прочитати за підручником параграф номер 21 Китай у другій половині двадцятого – на початку двадцять першого століття(ст.149-157).

Відповісти письмово у зошитах на запитання:

А) Визначте завдання курсу «трьох червоних прапорів» у Китаї.

Б) Які зміни відбулися в Китаї за керівництва країною Дена Сяопіна? 

Роботи здати до 17.04

Фото виконаних домашніх завдань надсилати на електронну пошту urayarovchik@gmail.com

1. Прочитати за підручником параграф 16 СРСР: ВІД ДОБИ БРЕЖНЄВА ДО ПЕРЕБУДОВИ (ст.112-120).

* Відповісти письмово у зошитах на запитання:

А) Які основні причини розпаду СРСР? Як ви думаєте, чи можна було цьому запобігти?

Б) У чому виявлялася непослідовність політики та реформ М. Горбачова?

* Виконати письмово у зошитах практичну роботу №2 (ст.139).

2. Прочитати за підручником параграф 17 «ОКСАМИТОВІ РЕВОЛЮЦІЇ» В КРАЇНАХ СХІДНОЇ ЄВРОПИ. РОЗПАД РАДЯНСЬКОГО СОЮЗУ (ст.121-129).

* Відповісти письмово у зошитах на запитання:

А) Визначте характер і загальні риси революції наприкінці 1980-х –початку 1990-х років у країнах Східної Європи.

Б) Як ви вважаєте, чи можна було зберегти югославську федерацію?Чим повчальний досвід новітньої історії Югославії для інших країн і народів?

* Виконати письмово у зошитах практичну роботу №3 (ст.139).

3. Прочитати за підручником параграф 18 РОСІЯ наприкінці двадцятого – на початку двадцять першого ст. ПОЛІТИЧНА, ЕКОНОМІЧНА Й ІДЕОЛОГІЧНА ЕКСПАНСІЯ РОСІЇ В РЕГІОНІ (ст.130-138).

* Відповісти письмово у зошитах на запитання:

А) Чи закономірним є зростання російського експансіонізму, чи ця політика є тимчасовою і залежить від конкретних керівників Росії?

Б) Які уроки може винести Україна з досвіду Придністровського конфлікту і російсько-грузинської війни 2008 р.?

* Виконати письмово у зошитах практичну роботу №4 (ст.140).

4. Використовуючи ідею Адама Міхніка, напишіть есей про історичну пам ять поляків та українців. Адам Міхнік, у минулому дисидент, писав: »Ми- і українці, і поляки- маємо спільну рису: синдром невинної жертви. Ми маємо історичне переконання в тому, що ми для всіх були добрими, а нас кривдили. Це не є правдою ні щодо поляків,ні щодо українців».

* Виконати письмово у зошитах практичну роботу №5 (ст.140).

скачать софт
Контакти

Адреса: м. Херсон, вулиця Полтавська, 89
Мобільний телефон: 380968992531
e-mail:https://liceyxop@ukr.net
https://t.me/licey_naukovyy2023

Опитування

Питання: Оцініть новий сайт

Архів
Листопад 2024 (19)
Жовтень 2024 (31)
Вересень 2024 (19)
Серпень 2024 (21)
Липень 2024 (1)
Червень 2024 (14)