8-МТ та 8-СМ класи
Опрацювати параграфи 8 – 12:
1. Прочитати зміст параграфів
2. Дати відповіді на запитання в кінці кожного параграфу (усно)
3. Дати відповіді на тестові запитання (письмово в робочому зошиті) на стор. 43, 48, 53, 57, 58, 61, 62.
4. Розв’язати задачу на стор. 48 (письмово в робочому зошиті) на стор. 48.
5. Проаналізувати графіки на стор. 54 та 62 (усно)
Опрацювати теоретичний матеріал §54-55
1. Прочитати зміст параграфів.
2. Дати відповіді на запитання в кінці параграфів(усно)
3. Зробити конспект основних понять ,ключових слів, термінів.
4. Виконати в робочому зощиті ( письмово) тести стор.250 №1,2. та стор.254 № 1,2. 4.
Завдання надсилати на електрону пошту
5. Робота у додатку Google Classroom за посиланням https://classroom.google.com/
Якщо виникнуть запитання, надсилайте на електронну почту: bartoshukinna@gmail.com
1. Підготуватися до самостійної роботи – тестування за темою «Вища нервова діяльність»
2. Повторити § 47 -52.
3. Робота у додатку Google Classroom за посиланням https://classroom.google.com/
Якщо виникнуть запитання, надсилайте на електронну почту: bartoshukinna@gmail.com
Опрацювати теоретичний матеріал § 51-52.
1. Прочитати зміст параграфів.
2. Дати відповіді на запитання в кінці кожного параграфу (усно)
3. Виконати (письмово в робочому зошиті) тестове завдання на стор. 240 № 1,2,3. стор. 243 №1-4
4. Робота у додатку Google Classroom за посиланням https://classroom.google.com/
Якщо виникнуть запитання, надсилайте на електронну почту: bartoshukinna@gmail.com
Опрацювати теоретичний матеріал § 49-50.
1. Прочитати зміст параграфів.
2. Дати відповіді на запитання в кінці кожного параграфу (усно)
3. Виконати (письмово в робочому зошиті) творче завдання на стор. 231 у вигляді таблиці «Порівняльна характеристика першої та другої сигнальної системи».
Робота у додатку Google Classroom за посиланням https://classroom.google.com/
Якщо виникнуть запитання, надсилайте на електронну почту: bartoshukinna@gmail.com
Опрацювати теоретичний матеріал § 44-48.
1. Прочитати зміст параграфів.
2. Дати відповіді на запитання в кінці кожного параграфу (усно)
3. Виконати (письмово в робочому зошиті) тестові завданняна стор. 212, 216,220, 224, 227.
4. Дати відповіді на тестові запитання (письмово в робочому зошиті) настор. 220 : Самоконтроль знань з теми «Сенсорні системи».
5. Розв’язати задачу на стор. 220 №10 (письмово в робочому зошиті).
6. Підготуватись до самостійної роботи за параграфами 41-46 (усно).
7. Виконати (письмово в робочому зошиті) творче завданняна стор. 227. «Порівняти умовні та безумовні рефлекси».
8. Переглянути відеосюжет https://youtu.be/3FI4GHk2_x4
Якщо виникнуть запитання, надсилайте на електронну почту: bartoshukinna@gmail.com
Опрацювати параграфи 28 – 32:
1.Прочитати зміст параграфів
2.Дати відповіді на запитання в кінці кожного параграфу (усно)
3. Розв’язати задачі (письмово на окремих аркушах)
- № 3, № 4, № 5 на стор. 117;
- № 5 на стор. 123;
- № 6, № 7 на стор. 131.
4. Дати відповіді на тестові запитання (письмово на окремих аркушах) на стор. 146 – 147
5. Виконати практичну роботу (письмово на окремих аркушах) на стор. 228 -229
Якщо виникнуть запитання, присилайте на електронну почту: tetanaaleksej25@gmail.com
Завдання з 06.04 по 17.04
Робота у додатку Google Classroom за посиланням https://classroom.google.com/
Завдання з 13.03 по 28.03
Тема 5. Закономірності успадкування ознак.
1) Опрацювати матеріал §38, §39Біологія: підручник для 9 класу загальноосвіт. навч. закл. / К.М. Задорожній. - Харків: Вид-во "Ранок",2017.
2) Опрацювати матеріал§31§32§33
3) Перевірте свої знання (стор/ 127, стор.135)Біологія : підручник для 9класу загальноосвіт.навч.закл./ К.М. Задорожній.- Харків:Вид-во "Ранок", 2017.
9-ІМ
Завдання з 06.04 по 17.04
Робота у додатку Google Classroom за посиланням https://classroom.google.com/
Завдання з 13.03 по 28.03
Тема 6. Еволюція органічного світу.
1) Опрацювати матеріал §38, §39.Біологія : підручник для 9класу загальноосвіт. навч. закл. / К.М. Задорожній.- Харків: Вид-во "Ранок", 2017.
2) Виконати завдання: quizizz.com/join?gc=318181(при виконанні тестів вказуйте своєпрізвищета ім'я).
3) Опрацювати матеріал§40 §41.
4) Перевірте свої знання (стор. 159.,стор .163) Біологія : підручник для 9класу загальноосвіт.навч.закл./ К.М. Задорожній.- Харків :Вид-во ‘’ Ранок ‘’, 2017.
5) Виконати завдання.
І. Закінчити опрацювання параграфів 28 – 32:
31. ТЕМА УРОКУ: НЕГАТИВНИЙ ВПЛИВ НА ОБМІН РЕЧОВИН ЧУЖЕРІДНИХ СПОЛУК ТА ЇХ ЗНЕШКОДЖЕННЯ В ОРГАНІЗМІ ЛЮДИНИ
Усно: на стор. 121
Ксенобіотики – це ….
До ксенобіотиків належать:
1.
2.
3.
4.
5.
6.
7.
8.
Діоксини – це …….
Пестициди – це ….
Сполуки важких металів -….
Нітрати – це …..
Психоактивні речовини – це
Найпоширеніші групи психоактивних речовин:
1…… - це …
2. …. - це ….
3….. – це
Біотрансформація – це ….
Речовини, які знешкоджуються в організмі людини :
1.
2.
3…..
В організмі людини знешкодження небезпечних сполук здійснює - …
Фази біотрансформації ксенобіотиків:
1.
2.
Таблиця на стор 124.
Усно: Вітамін РР на стор. 124
Усно: Житній хліб на стор. 124
32. ТЕМА УРОКУ: НЕЙРОГУМОРАЛЬНА РЕГУЛЯЦІЯ ПРОЦЕСІВ МЕТАБОЛІЗМУ ВОРГАНІЗМІ ЛЮДИНИ.
Усно: Поміркуйте на стор. 121
Чинники регуляції метаболізму
1.
а)
б)
в)
г)
д)
2.
а)
б)
в)
г)
д)
е)
Специфічна динамічна дія їжі – це …..
Чинники, що впливають на метаболізм:
1.
2.
Регуляція обміну речовин та енергії – це ….
Види регуляції:
1.
2.
3.
4.
Таблиця на стор. 127-128
Усно: Закон поверхні тіла на стор. 128
Усно: Обмін речовин і біг на стор. 128
ІІ. Підготовка до самостійної роботи по параграфам 28 – 32
ІІІ. Опрацювати самостійно параграфи 33 – 36.
33. ТЕМА УРОКУ:ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ГЕНЕТИКИ.
Усно: Новини науки на стор. 129
Генетика – це ……
Термін генетика запропонував - …..
Епігенетика - …….
Екогенетика - ……
Фармакогенетика –
Психогенетика –
Імуногенетика - ….
Спадковість - …..
Мінливість - ….
Ген - ………..
Алелі - ……..
Ознака - …..
Фен - ….
Генотип - …..
Фенотип - …..
Домінантний алель - …..
Рецесивний алель - …..
Гомозигота - …..
Гетерозигота - …..
Самостійна робота із символамина стор. 131 – 132
Усно: Біологія + Література (інформацію можна знайти в Інтернеті)
34. ТЕМА УРОКУ: ЗАКОНОМІРНОСТІ СПАДКОВОСТІ. І ТА ІІЗАКОНИ МЕНДЕЛЯ.
Усно: Поміркуйте! Горох посівний на стор. 133
Засновник генетики - ……
Робота Г. Менделя - …….
Переваги гороху посівного, як ідеального об’єкту генетичних досліджень:
1
2.
3.
4.
Чисті лінії – це ……
Гібридологічний метод - …..
Моногібридне схрещування - ….
Перший закон Менделя (або ….) - …..
Розщеплення ознак – це …..
Другий закон Менделя (або….) - …..
Основні взаємодії алельних генів:
1. Повне домінування - ……
2. Неповне домінування – це ….
3. Множинний алелізм – це …..
4. Кодомінування – це ……
Практична робота №2 Розв’язування типових вправ з генетики. Моногібридне схрещування. (письмо розв’язати усі задачі на стор.136)
Усно: Нечуйвітер, партеногенез й закони Г.Менделя (інформацію можна знайти в Інтернеті)
35. ТЕМА УРОКУ ЗАКОНОМІРНОСТІ СПАДКОВОСТІ. ЗАКОН ЧИСТОТИГАМЕТ. ІІІ ЗАКОНИ МЕНДЕЛЯ.
Вступна вправа на стор. 137
Закон чистоти гамет - …..
ІІІ закон Менделя (або ….) - …….
Основні положення теорії успадкування Менделя (усно)
Практична робота №2 (Б) . Розв’язування типових вправ з генетики. Дигібридне схрещування. (розв’язати письмово усі задачі на стор. 139 - 140)
Усно: Латинська абетка (інформацію можна знайти в Інтернеті)
36. ТЕМА УРОКУ: ГІБРИДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ:ОСНОВНІ ТИПИ СХРЕЩУВАННЯ.
Поміркуйте! На стор. 137
Гібридологічний аналіз – це …..
Для здійснення гібридологічного аналізу необхідно:
1.
2.
Для здійснення гібридологічного аналізу необхідно врахувати:
1.
2.
3.
Основні принципи проведення гібридологічного аналізу, які розробив ……..:
1.
2.
3.
4.
Етапи класичної схеми гібридологічного аналізу:
1.
2.
3.
Гібридологічний аналіз дає змогу визначити:
1.
2.
3.
Схрещування – це ….
Проаналізувати таблицю на стор. 142
Зворотне схрещування (або….) – це ….
Аналізуюче схрещування – це ….
Проаналізувати іл.82 на стор. 143
Самостійна робота 4: Розв’язування типових вправ з генетики (розв’язати письмово усі задачі на стор. 144)
Усно: Морські свинки (інформацію можна знайти в Інтернеті)
Усно: Метод посередника (інформацію можна знайти в Інтернеті)
Якщо виникнуть запитання, присилайте їх на електронну почту: tetanaaleksej25@gmail.com
Завдання з 06.04 по 17.04
Робота у додатку GoogleClassroom за посиланням https://classroom.google.com/
Тема 8. Сталий розвиток та раціональне природокористування.
2) Виконати завдання:quizizz.com/join?gc=199177 (при виконанні тестів вказуйте своєпрізвищета ім'я).
3) Опрацювати матеріал §51 §52 Біологія і екологія (рівень стандарту):підручник для 11 кл.заг.серед.освіти/В.І.Соболь.-Кам’янець-Подільський:Абетка,2019.
4) Переглянути:https://youtu.be/POgYUs8XZoo
Адреса: м. Херсон, вулиця Полтавська, 89
Мобільний телефон: 380968992531
e-mail:https://liceyxop@ukr.net
https://t.me/licey_naukovyy2023
Питання: Оцініть новий сайт