Біологія

8-МТ та 8-СМ класи 

Опрацювати параграфи 8 – 12:

1. Прочитати зміст параграфів

2. Дати відповіді на запитання в кінці кожного параграфу (усно)

3. Дати відповіді на тестові запитання (письмово в робочому зошиті) на стор. 43, 48, 53, 57, 58, 61, 62.

4. Розв’язати задачу на стор. 48 (письмово в робочому зошиті) на стор. 48.

5. Проаналізувати графіки на стор. 54 та 62 (усно)

Якщо виникнуть запитання, надсилайте на електронну почту: tetanaaleksej25@gmail.com

8-ГМ
Завдання з 04.05 по 08.05

Опрацювати теоретичний матеріал §54-55

1. Прочитати зміст параграфів.

2. Дати відповіді на запитання в кінці параграфів(усно)

3. Зробити конспект основних понять ,ключових слів, термінів.

4. Виконати в робочому зощиті ( письмово) тести стор.250 №1,2. та стор.254 № 1,2. 4.

Завдання надсилати на електрону пошту

5. Робота у додатку Google Classroom за посиланням https://classroom.google.com/

Якщо виникнуть запитання, надсилайте на електронну почту: bartoshukinna@gmail.com

Завдання з 27.04 по 30.04

1. Підготуватися до самостійної роботи – тестування за темою «Вища нервова діяльність»

2. Повторити § 47 -52.

3. Робота у додатку Google Classroom за посиланням https://classroom.google.com/

Якщо виникнуть запитання, надсилайте на електронну почту: bartoshukinna@gmail.com

Завдання з 21.04 по 24.04

Опрацювати теоретичний матеріал § 51-52.

1. Прочитати зміст параграфів.

2. Дати відповіді на запитання в кінці кожного параграфу (усно)

3. Виконати (письмово в робочому зошиті) тестове завдання на стор. 240 № 1,2,3. стор. 243 №1-4

4. Робота у додатку Google Classroom за посиланням https://classroom.google.com/

Якщо виникнуть запитання, надсилайте на електронну почту: bartoshukinna@gmail.com

Завдання з 13.04 по 17.04

Опрацювати теоретичний матеріал § 49-50.

1. Прочитати зміст параграфів.

2. Дати відповіді на запитання в кінці кожного параграфу (усно)

3. Виконати (письмово в робочому зошиті) творче завдання на стор. 231 у вигляді таблиці «Порівняльна характеристика першої та другої сигнальної системи».

Робота у додатку Google Classroom за посиланням https://classroom.google.com/

Якщо виникнуть запитання, надсилайте на електронну почту: bartoshukinna@gmail.com

Завдання з 13.03 по 11.04

Опрацювати теоретичний матеріал § 44-48.

1. Прочитати зміст параграфів.

2. Дати відповіді на запитання в кінці кожного параграфу (усно)

3. Виконати (письмово в робочому зошиті) тестові завданняна стор. 212, 216,220, 224, 227.

4. Дати відповіді на тестові запитання (письмово в робочому зошиті) настор. 220 : Самоконтроль знань з теми «Сенсорні системи».

5. Розв’язати задачу на стор. 220 №10 (письмово в робочому зошиті).

6. Підготуватись до самостійної роботи за параграфами 41-46 (усно).

7. Виконати (письмово в робочому зошиті) творче завданняна стор. 227. «Порівняти умовні та безумовні рефлекси».

8. Переглянути відеосюжет https://youtu.be/3FI4GHk2_x4

Якщо виникнуть запитання, надсилайте на електронну почту: bartoshukinna@gmail.com


9-ЕТ

Опрацювати параграфи 28 – 32:

1.Прочитати зміст параграфів

2.Дати відповіді на запитання в кінці кожного параграфу (усно)

3. Розв’язати задачі (письмово на окремих аркушах)

- № 3, № 4, № 5 на стор. 117;

- № 5 на стор. 123;

- № 6, № 7 на стор. 131.

4. Дати відповіді на тестові запитання (письмово на окремих аркушах) на стор. 146 – 147

5. Виконати практичну роботу (письмово на окремих аркушах) на стор. 228 -229

Якщо виникнуть запитання, присилайте на електронну почту: tetanaaleksej25@gmail.com

9-ГМ, 9-ФМ, 9-ІМ
Завдання з 18.05 по 30.05
Робота у додатку Google Classroom

Завдання з 06.04 по 17.04

Робота у додатку Google Classroom за посиланням https://classroom.google.com/ 

Завдання з 13.03 по 28.03

Тема 5. Закономірності успадкування ознак.

1) Опрацювати матеріал §38, §39Біологія: підручник для 9 класу загальноосвіт. навч. закл. / К.М. Задорожній. - Харків: Вид-во "Ранок",2017.

2) Опрацювати матеріал§31§32§33

3) Перевірте свої знання (стор/ 127, стор.135)Біологія : підручник для 9класу загальноосвіт.навч.закл./ К.М. Задорожній.- Харків:Вид-во "Ранок", 2017.

 


9-ІМ

Завдання з 18.05 по 30.05
Робота у додатку Google Classroom

Завдання з 06.04 по 17.04

Робота у додатку Google Classroom за посиланням https://classroom.google.com/

Завдання з 13.03 по 28.03

Тема 6. Еволюція органічного світу.

1) Опрацювати матеріал §38, §39.Біологія : підручник для 9класу загальноосвіт. навч. закл. / К.М. Задорожній.- Харків: Вид-во "Ранок", 2017.

2) Виконати завдання: quizizz.com/join?gc=318181(при виконанні тестів вказуйте своєпрізвищета ім'я).

3) Опрацювати матеріал§40 §41.

4) Перевірте свої знання (стор. 159.,стор .163) Біологія : підручник для 9класу загальноосвіт.навч.закл./ К.М. Задорожній.- Харків :Вид-во ‘’ Ранок ‘’, 2017.

5) Виконати завдання.


10-ФМ, 10-ГМ, 10-ЕТ, 10-ІМ

І. Закінчити опрацювання параграфів 28 – 32:

31. ТЕМА УРОКУ: НЕГАТИВНИЙ ВПЛИВ НА ОБМІН РЕЧОВИН ЧУЖЕРІДНИХ СПОЛУК ТА ЇХ ЗНЕШКОДЖЕННЯ В ОРГАНІЗМІ ЛЮДИНИ

Усно: на стор. 121

Ксенобіотики – це ….

До ксенобіотиків належать:

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

Діоксини – це …….

Пестициди – це ….

Сполуки важких металів -….

Нітрати – це …..

Психоактивні речовини – це

Найпоширеніші групи психоактивних речовин:

1…… - це …

2. …. - це ….

3….. – це

Біотрансформація – це ….

Речовини, які знешкоджуються в організмі людини :

1.

2.

3…..

В організмі людини знешкодження небезпечних сполук здійснює - …

Фази біотрансформації ксенобіотиків:

1.

2.

Таблиця на стор 124.

Усно: Вітамін РР на стор. 124

Усно: Житній хліб на стор. 124

32. ТЕМА УРОКУ: НЕЙРОГУМОРАЛЬНА РЕГУЛЯЦІЯ ПРОЦЕСІВ МЕТАБОЛІЗМУ ВОРГАНІЗМІ ЛЮДИНИ.

Усно: Поміркуйте на стор. 121

Чинники регуляції метаболізму

1.

а)

б)

в)

г)

д)

2.

а)

б)

в)

г)

д)

е)

Специфічна динамічна дія їжі – це …..

Чинники, що впливають на метаболізм:

1.

2.

Регуляція обміну речовин та енергії – це ….

Види регуляції:

1.

2.

3.

4.

Таблиця на стор. 127-128

Усно: Закон поверхні тіла на стор. 128

Усно: Обмін речовин і біг на стор. 128

ІІ. Підготовка до самостійної роботи по параграфам 28 – 32

ІІІ. Опрацювати самостійно параграфи 33 – 36.

33. ТЕМА УРОКУ:ОСНОВНІ ПОНЯТТЯ ГЕНЕТИКИ.

Усно: Новини науки на стор. 129

Генетика – це ……

Термін генетика запропонував - …..

Епігенетика - …….

Екогенетика - ……

Фармакогенетика –

Психогенетика –

Імуногенетика - ….

Спадковість - …..

Мінливість - ….

Ген - ………..

Алелі - ……..

Ознака - …..

Фен - ….

Генотип - …..

Фенотип - …..

Домінантний алель - …..

Рецесивний алель - …..

Гомозигота - …..

Гетерозигота - …..

Самостійна робота із символамина стор. 131 – 132

Усно: Біологія + Література (інформацію можна знайти в Інтернеті)

34. ТЕМА УРОКУ: ЗАКОНОМІРНОСТІ СПАДКОВОСТІ. І ТА ІІЗАКОНИ МЕНДЕЛЯ.

Усно: Поміркуйте! Горох посівний на стор. 133

Засновник генетики - ……

Робота Г. Менделя - …….

Переваги гороху посівного, як ідеального об’єкту генетичних досліджень:

1

2.

3.

4.

Чисті лінії – це ……

Гібридологічний метод - …..

Моногібридне схрещування - ….

Перший закон Менделя (або ….) - …..

Розщеплення ознак – це …..

Другий закон Менделя (або….) - …..

Основні взаємодії алельних генів:

1. Повне домінування - ……

2. Неповне домінування – це ….

3. Множинний алелізм – це …..

4. Кодомінування – це ……

Практична робота №2 Розв’язування типових вправ з генетики. Моногібридне схрещування. (письмо розв’язати усі задачі на стор.136)

Усно: Нечуйвітер, партеногенез й закони Г.Менделя (інформацію можна знайти в Інтернеті)

35. ТЕМА УРОКУ ЗАКОНОМІРНОСТІ СПАДКОВОСТІ. ЗАКОН ЧИСТОТИГАМЕТ. ІІІ ЗАКОНИ МЕНДЕЛЯ.

Вступна вправа на стор. 137

Закон чистоти гамет - …..

ІІІ закон Менделя (або ….) - …….

Основні положення теорії успадкування Менделя (усно)

Практична робота №2 (Б) . Розв’язування типових вправ з генетики. Дигібридне схрещування. (розв’язати письмово усі задачі на стор. 139 - 140)

Усно: Латинська абетка (інформацію можна знайти в Інтернеті)

36. ТЕМА УРОКУ: ГІБРИДОЛОГІЧНИЙ АНАЛІЗ:ОСНОВНІ ТИПИ СХРЕЩУВАННЯ.

Поміркуйте! На стор. 137

Гібридологічний аналіз – це …..

Для здійснення гібридологічного аналізу необхідно:

1.

2.

Для здійснення гібридологічного аналізу необхідно врахувати:

1.

2.

3.

Основні принципи проведення гібридологічного аналізу, які розробив ……..:

1.

2.

3.

4.

Етапи класичної схеми гібридологічного аналізу:

1.

2.

3.

Гібридологічний аналіз дає змогу визначити:

1.

2.

3.

Схрещування – це ….

Проаналізувати таблицю на стор. 142

Зворотне схрещування (або….) – це ….

Аналізуюче схрещування – це ….

Проаналізувати іл.82 на стор. 143

Самостійна робота 4: Розв’язування типових вправ з генетики (розв’язати письмово усі задачі на стор. 144)

Усно: Морські свинки (інформацію можна знайти в Інтернеті)

Усно: Метод посередника (інформацію можна знайти в Інтернеті)

Якщо виникнуть запитання, присилайте їх на електронну почту: tetanaaleksej25@gmail.com


11-ФМ, 11-ГМ, 11-ІМ, 11-ІТ
Завдання з 18.05 по 30.05
Робота у додатку Google Classroom

Завдання з 06.04 по 17.04

Робота у додатку GoogleClassroom за посиланням https://classroom.google.com/

Завдання з 13.03 по 28.03

Тема 8. Сталий розвиток та раціональне природокористування.

1) Прочитати§49, §50Біологія і екологія (рівень стандарту): підручник для11 кл. заг. серед. освіти/ В.І.Соболь.-Кам’янець-Подільський: Абетка, 2019.

2) Виконати завдання:quizizz.com/join?gc=199177 (при виконанні тестів вказуйте своєпрізвищета ім'я).

3) Опрацювати матеріал §51 §52 Біологія і екологія (рівень стандарту):підручник для 11 кл.заг.серед.освіти/В.І.Соболь.-Кам’янець-Подільський:Абетка,2019.

4) Переглянути:https://youtu.be/POgYUs8XZoo 

скачать софт
Контакти

Адреса: м. Херсон, вулиця Полтавська, 89
Мобільний телефон: 380968992531
e-mail:https://liceyxop@ukr.net
https://t.me/licey_naukovyy2023

Опитування

Питання: Оцініть новий сайт

Архів
Квітень 2024 (13)
Березень 2024 (22)
Лютий 2024 (20)
Січень 2024 (10)
Грудень 2023 (17)
Листопад 2023 (18)